Zestaw FFXIII-2: Fight In Style
Ten zestaw zawiera przeciwnika z Coliseum, Omegę, a także dwa stroje: Summoner's Garb dla Serah i Battle Attire dla Noela.Aby zmierzyć się z Omegą, przejdź do Historia Crux (rozdział 2) i wybierz "Coliseum -??? AF-".Aby zmienić strój, wybierz opcję Outfits w menu głównym. W niektórych scenach nowe stroje nie są wyświetlane.Ten element można też pobrać po wpisaniu odpowiedniego kodu promocyjnego. Po zakupieniu elementu kod promocyjny straci ważność.