Zestaw broni ZED MKIII
Najlepsze urządzenie do usuwania zetów – teraz dostosowane do nowej ery. The ZED MKIII został zaprojektowany dla specjalizacji destruktora i zawiera 5 unikatowych wariantów skórki.