Zestaw broni Wartownika
Każdy potrzebuje przyjaciela, szczególnie takiego, który jest autonomiczną sztuczną inteligencją z karabinem maszynowym z automatycznym namierzaniem. Strażnik jest przeznaczony dla specjalizacji Komandos i ma 5 unikatowych wariantów skórek.