Zestaw broni rekonstruktora minowego
Wystrzeliwuje biominy, które wybuchają przy kontakcie, raniąc zety i uzdrawiając sojuszników. Tryb alternatywny detonuje umieszczone miny. Substancja uzdrawiająca nie została ujawniona ze względu na możliwe naruszenia z przepisów zdrowotnych. Broń przeznaczona dla specjalizacji sanitariusza. Ma 5 unikatowych wariantów skórki.