Zestaw broni Niszczarka MG3
Likwiduj kolejno przeciwników lub podziel na nich automatyczną siłę rażenia, używając ataku alternatywnego. Lekki karabin maszynowy Niszczarka MG3 jest przeznaczony dla specjalizacji komandosa i zawiera 5 unikatowych wariantów skórki.