Zestaw broni krwawego sierpa
Ulubiona broń żniwiarza – teraz można ją złożyć, aby mieściła się w ciasnych miejscach. Krwawy sierp jest przeznaczony dla specjalizacji berserkera. Zawiera 5 unikatowych wariantów skórki.