Zestaw broni karabinu szturmowego G36C
Moc przebijania pancerza w broni wielkości pistoletu maszynowego. Karabin szturmowy G36C przeznaczony jest dla specjalizacji SWAT. Zawiera 5 unikatowych wariantów skórki.