Zestaw broni karabinka plugawiącego
Precyzyjna broń zdolny zamienić zabijane zety w mobilne stacje uzdrawiania oraz trujące pułapki. Ten karabinek plugawiący został zaprojektowany dla specjalizacji sanitariusza i strzelca wyborowego. Zestaw zawiera 5 unikatowych wariantów skórki.