Zestaw broni działko burzowe HV
Teraz będziesz posyłać wrogów na przejażdżkę błyskawicą z kilometra. Działko burzowe HV zostało zaprojektowane dla specjalizacji „strzelec wyborowy” i ma 5 unikatowych wariantów skórki.