Zestaw Borderlands 3 Season Pass
Zdobądź dodatkową zawartość premium z dwóch sezonów Borderlands 3 – wszystko w jednym zestawie Season Pass! Jeszcze więcej rozwałki w dodatkowych kampaniach, wymagający boss raidu, dodatkowe drzewo umiejętności dla każdego Vault Huntera, czadowe elementy kosmetyczne, i wiele więcej! Zawiera całą zawartość z przepustki sezonowej Borderlands 3, oraz przepustki sezonowej 2, w tym: Moxxi's Heist of the Handsome Jackpot Dołącz do ekipy doświadczonych „ekspertów” Moxxi, i przebij się przez siły korporacji Hyperion oraz graczy kasynowych, aby przejąć sejf Handsome Jackpotu i zgarnąć łup dla siebie. Guns, Love, and Tentacles: The Marriage of Wainwright & Hammerlock Rozpraw się z siłami zła nie z tego świata na lodowej planecie Xylourgos, w towarzystwie Vault Hunterko-konsultantki ślubnej Gaige, oraz jej kumpla robota Deathtrapa. Bounty of Blood Odwiedź pełną przemocy planetę pogranicza – Gehennę. Zgarnij tam nagrodę za głowy The Devil Riders, brutalnego gangu najemników ujeżdżających bestie, w opowieści przedstawianej przez nieznanego narratora. Psycho Krieg and the Fantastic Fustercluck Odkryj chaotyczny umysł Kriega i pomóż dwóm stronom psyche Kriega przetworzyć traumatyczne wspomnienia, rozstrzeliwując jego wewnętrzne demony i nie pogrążając się w szaleństwie. Designer's Cut Zdobądź, lub chociaż spróbuj zdobyć dodatkowe drzewo umiejętności dla każdego Vault Huntera w nowym trybie „Arms Race”, w którym znajdziesz też świeże Action Skills i zdolności pasywne. Director's Cut Zawalcz z olbrzymim bossem raidu, rozwiąż interplanetarną zagadkę morderstwa, uzbrój się w 3 Vault Cards, i odkryj dodatki zza kulis. Butt Stallion Pack Ciesz się uwielbianym diamentowym kucem z pomocą skórki broni, ozdoby i modyfikacji granatu! Pakiety Multiverse Final Form oraz Disciples of the Vault Cosmetic Pack Zobacz, jak wyglądaliby bohaterowie BL3, gdyby nigdy nie zostali Vault Hunterami, ani nie dołączyli do Dzieci Krypty!