Zestaw barw REFRACTIVE
Supresor jest w pełni zautomatyzowaną bronią piechoty Prekursorów, wystrzeliwującą promienie świetlne w niewielkich odstępach czasu. Modyfikacja REFRACTIVE.Pancerz Venator zapewnił sobie miejsce w historii w trakcie obrony Concord przed Sprzymierzonymi w 2551 roku. Ozdobiony barwami REFRACTIVE.