Zestaw Apostoł Śmierci
Nawet wyszkoleni Zabójcy Andaru idą czasem na własną rękę — poddając się chęci zemsty, żądzy krwi lub nawet najemnej chciwości. A gdy najbardziej zabójczy mordercy Andaru potrzebują śmiercionośnej dyscypliny, Apostoł Śmierci przynosi sąd ostateczny. Zawiera: - 5,400 Platyny - Skórka zbroi "Apostoł Śmierci" (hełm, tors, ręce i nogi)