Zestaw 5 monet i odblokowanie trybu Szalony
Zawartość pakietu: - Monety: obrony, ataku, instynktu, przeładowania, uniwersalna Dodanie tych monet do ekwipunku poprawia różnego rodzaju wskaźniki. Monety zostaną dodane do skrzyni i będą dostępne do użycia zarówno w głównej grze, jak i w bezpłatnym rozdziale dodatkowym To nie jest bohater. Użycie kilku monet jednocześnie spotęguje efekt ich działania. - Odblokowanie poziomu trudności Szalony Odblokowanie obłędnie trudnego trybu Szalony, który w innym wypadku zostaje udostępniony dopiero po ukończeniu gry.