Zawartość z Cyfrowej Edycji Specjalnej
Zaopatrz się w zawartość z Cyfrowej Edycji Deluxe i uzyskaj dostęp do eksperymentalnego wyposażenia Czarnej Ręki: mikroodrzutowca w technologii stealth i prototypowego bojowego wingsuitu. - Mikroodrzutowiec stealth Czarnej Ręki: Ten wyjątkowy pojazd latający ma składane skrzydła i jest wyposażony w eksperymentalny kamuflaż optyczny oraz najwyższej klasy uzbrojenie. Zwalczaj Czarną Rękę jej własną bronią! - Prototypowy bojowy wingsuit Czarnej Ręki „Niebogrzmot”: Szczytowe osiągnięcie w dziedzinie wingsuitów! Ten wykorzystujący tajne technologie prototyp pozwala latać ze zwiększoną prędkością, wykonywać beczki i ostrzeliwać cele pociskami rakietowymi. W pełni ulepszony staje się bronią, której nie sprosta żaden przeciwnik.