Zawartość edycji limitowanej
Przemień swój mroczny strój w nowojorskiego taksówkarza Jackiego, "szalonego Abdula". Ta zawartość premiowa zawiera również dwie unikatowe umiejętności postaci, dzięki którym możesz walczyć z Bractwem: Gourmet Hearts to dodatkowa mroczna esencja za zjadanie serc, a Relic Hunter wyszukuje przedmioty do zebrania, rozsiane po świecie gry.