Zawartość do pobrania 'Więcej niż żart'
Ta zawartość do pobrania zawiera następujące elementy: Zadanie 'Więcej niż żart' Strój przyjezdnego Strój wdowy Rzuć się w pościg za śmiałym przeciwnikiem, który bierze sobie za cel jedynie ludzi bogatych. Zadanie można rozpocząć po podsłuchiwaniu plotek w dzielnicy Grand Saray. Najpierw należy ukończyć drugie zadanie główne (Pozłacana klatka).