Zawartość do pobrania 'Święci i grzesznicy'
Ta zawartość do pobrania zawiera następujące elementy: Strój swobodnego detektywa Jon duchowny Słowiański gangster Zadanie 'Święci i grzesznicy' Sherlock musi określić gdzie leży granica pomiędzy państwem, a kościołem, wystawiając tym samym na próbę swoje oddanie kwestiom sprawiedliwości oraz prawa. Zadanie można odblokować poprzez podsłuchiwanie w różnych częściach miasta. Najpierw należy ukończyć drugie zadanie główne (Pozłacana klatka).