Zawartość do pobrania 'M jak misterium'
Agenci Mycrofta zostali przechytrzeni, a tajne dokumenty skradziono. Masz za zadanie odnaleźć tajemniczą postać, znaną jako M. Wygląda na to, że mamy gdzieś na Cordonie godnego przeciwnika. Ta zawartość do pobrania zawiera następujące elementy: Linia fabularna 'M jak misterium' Szantaż jak w zegarku Agent przy moście Dziecko Cordony Strój tajemniczego detektywa Jon, doktor plagi Jon sprzedawca lodów Linia fabularna rozpocznie się automatycznie po zakończeniu pierwszego zadania głównego (Duchy przeszłości) oraz samouczka walki.