Zamach na Führera
Ostateczny strzał. Ostateczna misja. Zabij Hitlera. Wywiad donosi, że Hitler będzie wracał z Berchtesgaden do Berlina swoim osobistym pociągiem. Przechwyć konwój i zlikwiduj Führera. Jeden strzał naprawdę może zmienić bieg historii. Zawiera również 2 unikatowe karabiny snajperskie - Kar 98 i SVT-40.