Zakazane nagrania cz. 2
Nowo odkryte materiały ujawniają kolejne tajemnice z mrocznej przeszłości rodziny Bakerów. - 21: weźmiesz udział w sadystycznej grze karcianej, w której stawką jest twoje życie… - Córki: dowiesz się, co wydarzyło się w noc, która zapoczątkowała upadek rodziny Bakerów… Zawartość dodatkowa: 55. urodziny Jacka.