Zadanie demona – Zgliszcza sakury ze wschodu
Dodatkowa zawartość, która zapewnia dostęp do zadania „Zgliszcza sakury ze wschodu”. W tym zadaniu gracze mogą zmierzyć się z Konohaną Sakuyą, a w przypadku zwycięstwa nawet ją zwerbować. * Po osiągnięciu pewnego punktu w grze porozmawiaj z badaczem z Betel w tokijskim budynku parlamentu, aby rozpocząć to zadanie. * Zaleca się rozpoczęcie tego zadania nie wcześniej niż w połowie gry.