Zadanie demona – Boża wola i infernalny sprzeciw
Dodatkowa zawartość, która zapewnia dostęp do zadania „Boża wola i infernalny sprzeciw”. W tym zadaniu gracze mogą zmierzyć się z Dagdą, a w przypadku zwycięstwa nawet go zwerbować. * Po osiągnięciu pewnego punktu w grze porozmawiaj z badaczem z Betel w tokijskim budynku parlamentu, aby rozpocząć to zadanie. * Zaleca się rozpoczęcie tego zadania nie wcześniej niż pod koniec gry.