Zaawans. zrzut zaop. - 40
Zawiera 58 zaawansowanych zrzutów zaopatrzenia: pakiet 40 oraz 8 dodatkowe. Otrzymasz także 1 przedmiot legendarny, co daje w sumie 175 różnych rzeczy! Każdy zaawansowany zrzut zaopatrzenia zawiera 3 przedmioty: mieszankę broni i wyposażenia, niektóre trudne do uzyskania. Co najmniej 1 przedmiot to wariant broni i przynajmniej 1 będzie rzadko występujący (profes. lub lepszy). Przedmioty z pakietu zaawan. zrzutu zaopatrzenia nie będą się powtarzać w zrzucie z tego samego pakietu. UWAGA: PRZEDMIOTY Z ZAAWANSOWANEGO ZRZUTU ZAOPATRZENIA MOGĄ BYĆ TAKIE SAME JAK PRZEDMIOTY KTÓRE JUŻ POSIADASZ I MOGĄ ZAWIERAĆ PRZEDMIOTY JAKIE WYMAGAJĄ WYŻSZEGO POZIOMU. WSZYSTKIE MOGĄ BYĆ ZAMIENIONE NA PD. NIE ZAWIERA SZYBKICH ZRZUTÓW I ZRZUTÓW Z ORBITY. NIEKTÓRE PRZEDMIOTY MOGĄ BYĆ DOSTĘPNE WYŁĄCZNIE NA KONSOLĘ XBOX ONE.