Yuri Exclusive Costume: Ryza Outfit, Ryza Hat
Kostium dla Yuri, pozwalający jej przebrać się za Ryzę, bohaterkę serii „Atelier Ryza”. Składa się z następujących elementów: - Yuri Exclusive Costume: Ryza Outfit - Yuri Exclusive Costume: Ryza Hat -Te przedmioty są takie same, jak udostępnione wcześniej.