Year of the Spider
Pory roku nadchodzą i odchodzą, ale pająki zawsze pozostają – aż do teraz! Świętuj rok chaosu eksterminacji dzięki Kill It With Fire: Year Of The Spider. Ten dodatek zawiera całkiem nową misję, nowe tryby, nowe rodzaje pająków oraz mnóstwo nowego wyposażenia i ulepszeń. Gwiazdą programu jest nowa misja „W dół pajęczej jamy”, w której Twoim zadaniem jest walka z pająkami w ich naturalnym środowisku: na podwórku. Wznieś się w przestworza za pomocą zdalnie sterowanego drona, aby wypłoszyć pająki z ich kryjówek, a następnie zwiększ obroty silnika i użyj kosiarki, aby je strącić. Masz dość ciężkiej pracy? Użyj smaku Jagodziany Kumpel, aby przekształcić pająki we własną prywatną armię pajęczych kompanów! Świętuj najwspanialszą porę roku w nowym trybie świątecznym. Udekoruj świąteczną choinkę na każdym poziomie, aby odblokować niesamowite nagrody, w tym najnowszą linię broni laserowej Świętego Mikołaja. Jeśli wolisz duchy i upiory, wypróbuj nowy tryb Halloween. Odkryjesz nocną wersję pierwszych trzech misji, wypełnisz nowe cele, a nawet spotkasz upiorne pająki duchów. Osiągnij wszystkie cele na każdym poziomie, aby odblokować trąbkę pneumatyczną, przerażający modyfikator „Tryb Australii” i nie tylko! Wszystko to i wiele więcej, w tym nowe ulepszenia, ulepszenia trackera, modyfikatory i nowy plik Omega. I nie zapomnij o nowych sekretach, w tym o wielkim, który wyśle cię na poszukiwanie przedmiotów przez całą grę! Zagraj w Kill It With Fire: Year Of The Spider już dziś!