Zmodyfikuj swoją drużynę wojowników ruchu oporu, dając im dodatkowe ubrania i nakrycia głowy oraz pancerze i farbę na twarz. W koszarach zostanie odblokowany nowy rekrut - weteran poprzedniej wojny.