Zbadaj placówkę ADVENT-u zwaną "zaginionymi wieżami", gdzie główna inżynier Shen towarzyszy twojej drużynie w poszukiwaniach ostatniego, tajemniczego projektu jej zmarłego ojca. Odkryjesz nową klasę żołnierza z potężnymi zdolnościami bojowymi, mechaniką strategii i opcjami modyfikacji.