[Wznowienie] DOA6 Zestaw strojów seksownego króliczka
Powrót jednej z ulubionych postaci z wcześniejszej gry! Zestaw strojów seksownego króliczka dla 16 postaci żeńskich. PostacieTina, Kasumi, Helena, Kokoro, Leifang, Ayane, La Mariposa, Christie, Hitomi, Mila, Marie Rose, Nyotengu, Honoka, NiCO, Phase 4, Momiji. Uwaga: - Produkty wchodzące w skład tego zestawu można także nabyć osobno. Proszę uważać, aby nie kupić tej samej zawartości dwa razy. - Aby korzystać z tej zawartości, musisz zainstalować najnowszą aktualizację. - Aby korzystać z tej zawartości, musisz najpierw kupić odpowiednie postacie.