Wyścigi z Ryanem: Pakiet tras przygodowych
Zapraszamy na Drogową Wycieczkę, której Twoje pociechy nigdy nie zapomną. 2 ikonicznie amerykańskie trasy dadzą im możliwość odwiedzenia miejsc jak Nowy Jork i Redwood bez konieczności wychodzenia z domu. Ten pakiet zawartości dla Wyścigów z Ryanem daje dostęp do dodatkowych godzin świetnej zabawy dla 1-4 graczy w kolorowym świecie Ryana z serwisu YouTube!