Wyposażenie bojowe: Wyposażenie bojowe: pakiet broni G.I. Joe i Cobra
Pakiet zawiera łącznie 12 nowych skórek broni, w tym sześć złotych dla sił Cobra i sześć chromowanych dla sił G.I. Joe.