WYJĄTKOWY ZESTAW KALIMBA
Kup pakiet DARK VOID i zestaw KOOPERACYJNY w jednej, niesamowitej cenie! Ten pakiet zawiera komplet 20 nowych poziomów (10 w grze jednoosobowej i 10 w trybie współpracy). DARK VOID: Wkrocz w czarną otchłań i przekonaj się, kim jest Mroczny Szaman. O ile Ci się uda... 10 poziomów w puzzlowej platformówce, która rozgrzeje Twoje szare komórki do czerwoności! WSPÓŁPRACA: Chcesz rzucić się w jeszcze większy wir akcji, współdziałając z innymi? Ten pakiet zawiera kolejną kampanię w trybie współpracy: 10 poziomów w niespotykany dotąd sposób wystawi Twój umysł na próbę, sprawdzi Twoje umiejętności i pokaże, ile jest warta przyjaźń. Pobierz zestaw już teraz i przygotuj się na niezapomniane chwile z grą Kalimba!