Produkt nie będzie dłużej dostępny do zakupu od 2024/11/1. UWAGA: Wszystkie serwery rozgrywki dla wielu osób dla gry WWE 2K23 zostaną zamknięte w dniu 2025/1/6. Po tym czasie wszystkie funkcje, wymagające serwerów sieciowych, przestaną działać. Bądź sobą bez żadnych kompromisów dzięki nowemu pakietowi zawartości do pobrania, który przywraca do gry Braya Wyatta! Pakiet Revel with Wyatt Pack oznacza też debiut postaci takich jak dodatkowa supergwiazda – tajemniczy Uncle Howdy, Human Wrecking Machine Zeus, NXT, Joe Gacy, Blair Davenport i supergwiazda WWE Valhalla. Do każdej grywalnej supergwiazdy dołączona jest jej unikalna karta MyFACTION. Pakiet Revel with Wyatt stanowi część Przepustki sezonowej WWE 2K23.