UWAGA: Wszystkie serwery rozgrywki dla wielu osób dla gry WWE 2K23 zostaną zamknięte w dniu 2025/1/6. Po tym czasie wszystkie funkcje, wymagające serwerów sieciowych, przestaną działać. Dodatkowe funkcje, piękna grafika i prawdziwe emocje WWE. Wkrocz na ring wraz ze wspaniałym składem supergwiazd i legend WWE, takich jak Roman Reigns, "American Nightmare" Cody Rhodes, Ronda Rousey, Brock Lesnar, "Stone Cold" Steve Austin i nie tylko! 2K SHOWCASE: INTERAKTYWNY DOKUMENT SPORTOWY Rozegraj najważniejsze walki i poznaj najtrudniejszych przeciwników z 20-letniej kariery John Cena w WWE. Po raz pierwszy w historii serii możesz wcielić się w role wszystkich kluczowych przeciwników (wśród których są prawdziwe sławy WWE), starając się pokonać potężnego Mr Hustle Loyalty Respect. PORA NA WARGAMES W WWE 2K23 debiutuje uwielbiana przez kibiców, tętniąca akcją gala WarGames! Przygotuj się na emocjonujące walki wieloosobowe 3v3 i 4v4 na dwóch równoległych ringach otoczonych podwójną stalową klatką. TWÓJ SHOW, TWOJE DECYZJE W trybie MyGM możesz przejąć stery cotygodniowego programu i rywalizować z konkurencyjnymi menedżerami o dominację w WWE. Teraz masz do dyspozycji więcej menedżerów, dodatkowe opcje programów, wiele sezonów, rozszerzone karty meczów i dodatkowe typy meczów dla nawet 4 graczy. TO TY TRZYMASZ WSZYSTKIE KARTY Zbieraj i ulepszaj karty supergwiazd i legend WWE, aby zbudować najlepszą frakcję i rywalizować o globalną dominację w trybie MyFACTION, w którym teraz dostępny jest tryb dla wielu graczy online! ZBUDUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ W TRYBIE MyRISE Postaw się w roli debiutanta w WWE i buduj karierę supergwiazdy, podejmując decyzje w ramach w różnych linii fabularnych – The Lock i The Legacy. PRZEJMIJ KONTROLĘ NAD UNIWERSUM WWE Universe to tryb „piaskownicy”, w którym możesz zarządzać całym WWE – w tym składami supergwiazd, sporami, mistrzami, cotygodniowymi programami i nie tylko!