WWE 2K23 na Xbox One Ruthless Aggression Pack
Produkt nie będzie dłużej dostępny do zakupu od 2024/11/1. UWAGA: Wszystkie serwery rozgrywki dla wielu osób dla gry WWE 2K23 zostaną zamknięte w dniu 2025/1/6. Po tym czasie wszystkie funkcje, wymagające serwerów sieciowych, przestaną działać. Powspominaj stare dobre czasy i wyładuj BEZWZGLĘDNĄ AGRESJĘ dzięki pakietowi Ruthless Aggression Pack zawierającemu starsze wersje Johna Ceny (The Prototype), Batisty (Leviathan), Randy'ego Ortona i Brocka Lesnara. Uzyskasz też dostęp do areny WrestleMania 22 i John Cena Legacy Championship.