Produkt nie będzie dłużej dostępny do zakupu od 2024/11/1. UWAGA: Wszystkie serwery rozgrywki dla wielu osób dla gry WWE 2K23 zostaną zamknięte w dniu 2025/1/6. Po tym czasie wszystkie funkcje, wymagające serwerów sieciowych, przestaną działać. Pakiet Bad News U Pack do WWE 2K23 oznacza powrót potężnego pięciokrotnego zdobywcę tytułu Intercontinental Championship, Wade'a Barretta, a także debiut trzykrotnej zdobywczyni tytułu WWE Divas, Evy Torres, oraz supergwiazd NXT: Damona Kempa, Andre Chase'a i Nathana Frazera. Do każdej grywalnej supergwiazdy dołączona jest jej unikalna karta MyFACTION. Pakiet Bad News U Pack stanowi część Przepustki sezonowej WWE 2K23.