WWE 2K Battlegrounds – 4100 Golden Bucks
Ten pakiet waluty zawiera 4100 Golden Bucks. Użyj Golden Bucks, aby odblokować ulubione WWE Superstars i Legends i walczyć bez ograniczeń.