WS - Yas Marina Circuit, Abu Dhabi (Rallycross Track)
"Ten debiutujący w kalendarzu wyścigowym na rok 2019 tor rallycrossowy, stanowiący pierwszy sektor Yas Marina Circuit projektu Hermanna Tilke, jest wysoce techniczny i wymagający. Okolone trybunami ostre zakręty i superszybka sekcja jokera dają kierowcom mnóstwo sposobności na emocjonujące manewry wyprzedzające, nadając wyścigowi atmosferę gladiatorskiego pojedynku na arenie."