WS - Killarney International Raceway, South Africa (Rallycross Track)
Położony w Kapsztadzie tor Killarney dołączył do kalendarza WRX w 2017 roku. W pierwszych zawodach po emocjonującym finale i półfinałach zwyciężył Johan Kristoffersson z ekipy PSRX. Tor ma szybki i szeroki pierwszy zakręt, zwężający się i przechodzący w trudną sekcję techniczną, dużą rampę oraz wyjątkowo płynnie pokonywaną szykanę na końcu okrążenia.