WS - Greece (Rally Location)
Grecja to dla kierowców niezmiennie jedno z największych wyzwań w kalendarzu rajdowym. Jej wiodące przez zakurzone drogi etapy pełne są zdradliwych kamieni, które potrafią wyrządzić niemałą szkodę rajdówce przy cięciu lub objechaniu naokoło zakrętów. Wzbity pył potrafi ograniczyć widoczność i napsuć krwi kierowcom na odleglejszych miejscach startowych.