WS - Finland (Rally Location)
To jedna z najszybszych, a zarazem najsłynniejszych tras rajdowych na świecie. Na kierowców czekają olbrzymie skoki, jak też zawrotne prędkości średnie. Gruby żwir i meandrująca trasa oznaczają, że kluczem do pokonania fińskich etapów jest kontrola nad pojazdem i zachowanie równowagi.