Wreckfest Season Pass 2
W 2 sezonie Wreckfest dorzucisz do swojego garażu nowe, wyjątkowe maszyny dostępne w przystępnym cenowo pakiecie! Z karnetem 2 sezonu otrzymasz dostęp do 12 dodatkowych samochodów, które pojawiły się w 4 pakietach DLC. Pierwszy pakiet DLC z samochodami – „Getaway Car Pack” – jest już dostępny, a kolejne będą publikowane raz na około 2 miesiące.