WRC 7 - Porsche 911 GT3 RS RGT
Spełnij swoje marzenia i zasiądź za kierownicą legendarnego Porsche 911 GT3 RS R-GT, prowadzonego przez Romaina Dumasa w serii FIA R-GT Cup. Jazda samochodem rajdowym z napędem na tylne koła zapewnia niesamowite wrażenia i stanowi niezwykłe wyzwanie dla wszystkich graczy szukających nowych emocji. Porsche 911 GT3 RS R-GT jest dostępne w kategorii „Bonus Cars” we wszystkich trybach gry (z wyjątkiem Kariery i spersonalizowanych Mistrzostw) oraz we wszystkich rajdach.