WRC 6 FIA World Rally Championship
Na torze liczy się przede wszystkim auto. W rajdach liczy się kierowca. WRC 6 to prawdziwy sprawdzian umiejętności. Mgła, błoto, przebite opony, jazda w nocy, awarie silnika... Gra oferuje całą oficjalną zawartość z wersji 2016 (z Rally China włącznie), 11 super OS-ów w skali 1:1, lokalny tryb wieloosobowy z podzielonym ekranem, globalne rankingi i nowe wyzwania online każdego tygodnia, dwa nowe tryby, jeszcze bardziej spektakularne ujęcia rywalizacji oraz darmowy dostęp do całego sezonu eSport WRC 2017!