WRC 10 Mitsubishi Lancer Evo V 1998 Xbox One
Zwycięzca w klasyfikacji konstruktorów w 1998 roku, Mitsubishi Lancer Evo V, zapewnił również Tommiemu Mäkinenowi trzeci tytuł w klasyfikacji kierowców. W 1998 roku Mäkinen zwyciężył tym samochodem w czterech rajdach sezonu, włączając Rajd San Remo, który został włączony do tego dodatku DLC WRC 10 jako wydarzenie trybu Rocznica.