Usytuowana na terenie poligonu wojskowego dla czołgów Arena Panzerplatte to jeden z najsłynniejszych super OS-ów w Rajdowych Mistrzostwach Świata. Odtworzony w skali 1:1, należał w ostatnich latach do ulubionych odcinków specjalnych wśród graczy. Ze względu na częste zmiany nawierzchni kwestia przyczepności stanowi tutaj poważne wyzwanie, a obecność wielu „hinkelsteinów” – olbrzymich betonowych brył ustawionych przy drodze – nie daje kierowcom zbyt wielu szans na powrót na trasę po ewentualnym zderzeniu.