World War Z – Marseille Episode DLC
Pojawiają się doniesienia, że wzdłuż Lazurowego Wybrzeża przemieszcza się megachmara, o wielkości, której dotychczas nie zanotowano. Nawet grupy ocalałych chroniących się w średniowiecznych fortecach na wybrzeżu przestały być bezpieczne. Jedna po drugiej padają wobec przytłaczającej przewagi. Drużyna ocalałych przebywająca w marsylskim forcie Saint-Nicolas stanowi największą – i ostatnią – nadzieję regionu na przetrwanie ataku.