World of Warships: Legends—rosyjski car
Nie przegapcie eipckiego okrętu Imperator Nikolai I z licznymi dodatkami! Uzbrojony w 12 potężnych dział kal. 305 mm w czterech wieżach, pancernik ten może stawić czoła każdemu przeciwnikowi. W zestawie: - pancernik IV poziomu Imperator Nikolai I - flaga Nikolai I - 5 kamuflaży Victory - 3 dni konta premium - 5 rzadkich doładowań każdego typu (w sumie 25) - 37 000 PD dowódcy Jeśli posiadasz już Nikolai I, otrzymasz rekompensatę w postaci 9 375 000 kredytów. Uwaga: Część zawartości, jak np. doładowania, PD dowódcy, kamuflaże itp. staje się widoczna dopiero po osiągnięciu określonego poziomu konta w grze. Część zawartości, np. okręty, stałe kamuflaże, pojemniki i flagi, a także symbole naszywek i bazy, można wykorzystać tylko na platformie, na której dokonano zakupu.