World of Warships: Legends
Doświadcz epickiej akcji morskiej w World of Warships: Legends — globalnej, darmowej grze wieloosobowej online, w której możesz podbić morza na pokładach najsłynniejszych okrętów w historii! Werbuj legendarnych dowódców, ulepszaj swoje jednostki i poprowadź swą flotę ku morskiej dominacji, walcząc ramię w ramię oraz przeciwko graczom z całego świata. WYBIERZ SWÓJ STYL WALKI Przejmij kontrolę nad ponad 350 niszczycielami, krążownikami, pancernikami i lotniskowcami, wśród których znajdziesz okręty pasujące do każdego stylu gry — bez względu na to, czy preferujesz wybuchową walkę z wykorzystaniem największych dział, ostrożniejsze i bardziej metodyczne ataki, czy też własną, unikalną strategię. CZĘSTE AKTUALIZACJE Nowa zawartość w postaci okrętów, kampanii, wydarzeń, projektów Biura i wiele więcej pojawia się regularnie! Każda aktualizacja wprowadza nowe funkcje, które odświeżają rozgrywkę. MNÓSTWO MOŻLIWOŚCI Rozwijaj od zera legendarne jednostki, jak Yamato, za pośrednictwem Biura, ukończ epickie kampanie, by zdobyć ekskluzywne naszywki i nowe, potężne okręty oraz rywalizuj w sezonach bitew rankingowych, by wygrać mnóstwo nagród! ZMIEŃ LOSY EPICKICH BITEW 9 NA 9 Połącz siły ze znajomymi, by stawić czoła graczom z całego świata i pracować wspólnie na różnych konsolach, opracowując strategie i planując ataki za pomocą czatu głosowego. Współpracuj, by posłać przeciwników na dno i zmienić losy bitwy! W World of Warships: Legends znajdziesz „kontenery” i „skrzynie”. Zapewniają one rozmaite przedmioty przyśpieszające Twoje postępy w grze.