Zbierz siły do walki na lądzie oraz morzu dzięki temu zestawowi, zawierającemu wyselekcjonowane precjoza zarówno z World of Warships: Legends, jak i World of Tanks Modern Armor! Zawartość World of Warships: Legends: - En. Gabolde, francuski niszczyciel premium II poziomu - 12 kamuflaży Mikołaj w czerwonym - 12 rzadkich doładowań PD dowódcy Zawartość World of Tanks Modern Armor: - Excelsior, brytyjski czołg ciężki premium V poziomu - 3 napisy Wesołych Pancernych Świąt! - 3 emblematy Płatek śniegu Jeśli posiadasz już En. Gabolde w swoim porcie, otrzymasz 1 500 000 kredytów w ramach rekompensaty. Posiadasz już Excelsior? Nie martw się — otrzymasz 600 000 szt. srebra w ramach rekompensaty. Pamiętaj, że okrętami World of Warships: Legends możesz grać wyłącznie na platformie, na której je zakupiłeś. Doładowania i kamuflaże są widoczne dopiero po osiągnięciu określonego poziomu konta w grze. Wszystkie pojazdy premium w World of Tanks Modern Armor są wyposażone we własne miejsce w garażu oraz amunicję standardową i premium. Ten zestaw DLC można zdobyć tylko raz.