World of Warships: Legends – Włoska jesień
Zgarnij nowy, specjalny włoski niszczyciel wraz z tematycznymi kamuflażami i przedmiotami rozwoju dowódcy! Zestaw zawiera: Włoski niszczyciel premium II poziomu Curtatone 1 Insygnia 3 rozkazy awansu 3 kamuflaże Regia Marina Część zawartości, jak doładowania, PD dowódcy, kamuflaże itp., stanie się widoczna dopiero po osiągnięciu pewnego poziomu konta w grze. Co więcej, część zawartości takiej jak okręty, stałe kamuflaże, kontenery i flagi, a także symbole naszywek i bazy można wykorzystać tylko na platformie, na której dokonano zakupu. Ten zestaw DLC można zdobyć tylko raz.